czwartek, 17 września 2015

Adam Ragiel, Magdalena Rigamonti - "Bez strachu. Jak umiera człowiek"


Takie mam dziwne hobby, że bardzo chętnie czytam książki o fizycznym aspekcie umierania i dlatego miałam tę książkę na celowniku odkąd kilka miesięcy temu ukazały się w prasie jej zapowiedzi.
Podglądamy tu pracę najbardziej uznanego polskiego balsamisty i jego ekipy. Magdalena Rigamonti rozmawia z pracownikami Adama Ragiela i z nim samym. Z jednej strony super, bo świetne jest to, że wreszcie w Polsce ktoś próbuje mówić o śmierci tak wprost. Z drugiej niestety zawód – z kolejnych rozmów nic nie wynika, powtarzają się wciąż te same stwierdzenia i tak naprawdę nie jest to książka o umieraniu tylko o pracy balsamisty. Też ciekawy temat, ale nie całkiem tego oczekiwałam.
Ogólnie wrażenia mam takie sobie, obiecywałam sobie po tej lekturze dużo więcej.

1 komentarz:

  1. Chyba mnie praca balsamisty nie ciekawi... ale moze?? ;-))

    OdpowiedzUsuń